неділя, 15 березня 2020 р.

Завдання для учнів 8 класів
Тема: Природокористування та геоекологічна ситуація в Україні. 
1. Прочитати параграф 39.
2. Записати в зошит "Класифікацію природних ресурсів" (с.194 підручника)
3. Звернути увагу на основні поняття теми "природно-ресурсний потенціал", "вичерпні природні ресурси", "невичерпні природні ресурси", види ресурсів.
4. Виписати основні види забруднень довкілля в Україні (с.195-196). 
5. Визначте чинники негативного впливу людини на природу Вашої місцевості.


Тема: Природно-заповідний фонд України. Національна екологічна мережа

1. Прочитати параграф 40.
2.Цікава інформація за посиланням 
3. Виписати основні поняття теми "ПЗФ", "біосферні заповідники", "національна екологічна мережа".
4. Підготувати повідомлення про один природно-заповідний об'єкт (перелік обєктів на с.202 в практичній роботі 10).

Тема: Моніторинг навколишнього середовища
 1. Прочитати параграф 41.
2. Опрацювати письмово рубрику "Запитання та завдання" на с.207.
3. Виписати основні поняття параграфу "моніторинг навколишнього середовища", "природокористування".

Немає коментарів:

Дописати коментар

 9 клас  12.10.2020. Тема: Інтеграція світового господарства. Глобалізація та регіональна економічна інтеграція. Завдання: Прочитати парагра...